Reklamační řád

K reklamačním požadavkům přistupujeme velmi zodpovědně a vždy je na prvním místě spokojenost zákazníka.

Za případné komplikace spojené se zasláním vadného zboží se omlouváme. Pro rychlé sjednání nápravy prosíme postupujte následovně: 

O reklamaci nás prosím informujte e-mailem na adresu info@styland.cz či telefonicky na telefonním čísle +420 488 588 590 (po - pá  8:00 - 16:00 hodin). 

Vaši reklamaci bleskově vyřešíme zasláním nového produktu či okamžitým vrácením peněz.

Po předchozí domluvě nám reklamované zboží můžete zaslat DOPORUČENĚ* na adresu skladu. Po předchozí dohodě je také možné předat zboží na adrese skladu i osobně: 

Styland.cz
Na Žižkově 635/68
460 06 Liberec 6-Rochlice

*Zásilky odeslané bez doporučení podléhají plné zodpovědnosti odesílatele. Zboží musí být řádně zabaleno, aby nedošlo k jeho poškození.

Do balíčku prosíme vložte vyplněný formulář pro reklamaci, který můžete stáhnout ZDE. Nemáte-li  možnost tisku, prosíme napište do dopisu všechny údaje, které vidíte ve formuláři.

V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží, nejde-li o zboží, které podléhá zkáze. 

Na dárky poskytnuté prodávajícím kupujícímu se nevztahuje záruka ani odpovědnost prodávajícího za vady.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Nelze-li reklamaci řešit výměnou zboží, zaplacená finanční částka Vám bude zaslána na účet uvedený ve formuláři pro reklamaci do 14 dnů. 

O výsledku reklamace Vás budeme informovat e-mailem. 

Podrobné informace o reklamačním řízení jsou uvedeny ve všeobecných obchodních podmínkách. 

K reklamačním požadavkům přistupujeme velmi zodpovědně a vždy je na prvním místě spokojenost zákazníka.

Zpět do obchodu